Saturday, April 03, 2010

paștele cailor

am visat un cal acum două seri. era un cal trist și prăpădit, ca cel al lui harap-alb. m-am consolat cu ideea că m-am trezit înainte ca el să mănânce jar, mai mult pentru a-i oferi visului niște perspective mai simpatice. aseară, în schimb, am visat un pui de pasăre care semăna a vrăbiuță și căzuse din cuibul lui care era foarte sus, pe un stâlp. și am vrut să-l apuc, pe el, puiul, dar mic așa cum era și-a luat zborul. ceea ce din nou am clasat ca pozitiv. 

dincolo de dimineața în care am încercat să-mi explic visul, să-i interpretez simbolurile și să-l traduc în ceva concret care să mă facă să mă simt mai bine, am fost cea mai melancolică. luna aprilie e o lună cam bizară. și paștele ăsta fictiv (pentru că nu pot decât să îmi imaginez că se sărbătorește), sau mai mult ideea de sărbătoare de familie care seamănă puțin cu o scenă din "cuibul de viespi"/"gaițele", mă duce tare acolo unde nu mai sunt.

vă rog iertați-mi melancolia, it's gonna get ugly.
deci sărbători fericiți. ȘI poftă bună la masă.

0 comments: