Friday, January 13, 2006

când o să fii mare o să înţelegi chestia asta.

sunt multe chestii pe care nu le înţeleg şi sunt câteva pe care ştiu că nu le voi înţelege niciodată. vezi de-mi pasă.

relaţiile între fete şi băieţi sunt chiar cele mai ciudate chestii care există. (şi zic asta în condiţiile în care sunt conştientă de multe alte lucruri ciudate - de exemplul, faptul că unii işi fac public jurnalul :) sau faptul că, fără să mă fi învăţat nimeni, sunt o putoare (vroiam să zic leneşă dar parca putoare e mult mai dureros, cum zicea şi Marin Preda în Cel mai iubit dintre pământeni, şi chiar vreau să mă doară ca să scap... să scap de ticul ciudat de a-mi număra paşii pe stradă şi sprâncenele când mă îmbăt).

eu nu am scris asta.

The picture is for those long, cold days when you feel a lot like... Jack.

0 comments: