Thursday, June 29, 2006

azi nu e joi

ma bucur de fiecare data cand se intampla ceva, si ma bucur de fiecare data ceva-ul ala nu s-a mai intamplat inainte, nici macar prin vecini, nici macar prin filmele incredibile de la televizor.
ceea ce s-a intamplat, de fapt (si are o nota de poveste, adica de intamplare deosebita/speciala/ciudata pe care o spui mai departe/pe care ai vrea sa o spui mai departe), a fost un telefon. un telefon primit in sediu. de la vocea din 'wear sunscreen' care ma ruga frumos sa ii verific o adresa si sa ii spun parerea mea sincera daca cred ca va ajunge "pachetul" din state la o studenta care acum locuieste in caminul sapte. caminul in care am stat eu. in camera de peste drum. bizar, cel putin. am verificat adresa si mi-a multumit cu aceeasi voce din sunscreen.


dar nu a zis...

trust me on the sunscreen?

0 comments: