Sunday, July 23, 2006

i live again...

de departe cea mai extravizuala experienta senzoriala. cand am reusit sa vad prima oara intr-o incalcita imagina 2d o geniala imagine 3d... a fost cireasa de pe tortul de la nunta care o sa ma calce maine pe nervi. ba nu, a fost foarte fain. a fost uau de tot. sentimentul e comparabil cu mirarea sau surprinderea placuta atunci cand vezi un portret reusit al cuiva pe care l-ai vazut in carne si oase... iar exprimarea verbala a mirarii ramane la latitudinea fiecaruia. eu am exclamat duios, spre agasamentul celor din jur, uai, nu pot sa cred, uai, uau, geeez, uau, uaaau. dar transpunerea in scris a unui sentiment atat de personal va fi intotdeauna saracacioasa si lipsita de ...prezenta.




astea sunt lipite intre ele. cine vede va si auzi... ;)

1 comments:

Andreea said...

oo.. felicitari stereoletzule! a durat ceva vreme, dar noi, the super powered ppl suntem hippie sa te primim in clubul nostru :)

PS: (ca sa-mi mai verific abilitatile: am sunt niste buline cumva? :) )