Sunday, September 17, 2006

sevastopol, pe ploaie

i had a dream.
and then another one and another one and another one.

intai am visat ca mancam portocale pe un deal. am stiut ca sunt portocale pentru ca erau portocalii. mi-ar placea sa visez alb-negru, dar atunci nu as mai recunoaste portocalele. apoi, pe parcursul celorlalte vise, si altii mancau portocale.



din cauza unui film aiurea vizionat inaintea somnului, am visat aiurea. e firesc.
apoi, intre portocale si frica, am visat ca eram la un concert la care nu vroiam sa fiu, si m-am intalnit cu niste prieteni. in grupul lor era si o tipa pe care nu o cunosteam, cu hainele complet ude. a venit la mine sa facem cunostinta, si, la un moment dat, s-a oprit si s-a aplecat sa-si stearga fata de soseta. SA-SI STEARGA FATA DE SOSETA!!!!

cati oameni mai stiu sa faca asta? ;)

0 comments: