Sunday, May 13, 2007

procesul saltaret de a-ti face prieteni noi

in ultimele zile am incercat sa imi fac un nou prieten. e un personaj arhicunoscut in sibiu, si, dandu-mi seama ca nu am inca abilitatile necesare pentru a-l invinge, m-am hotarat sa ma imprietenesc cu el. ar mai fi si alte motive, dar tin de statul sau social si prefer sa nu le discut.
vantul. cu "l" la sfarsit. am incercat sa il inteleg, dar nu am rabdarea necesara. am incercat sa il ignor, dar e ca si cum ai incerca sa nu auzi copilul din tine cum urla atunci cand se vorbeste in jur de ipoteca. sunt in impas. noroc ca nu se vorbeste prea des de ipoteca. (ce bine ca monopoly nu mai e la moda :D)



intrebare: vantul e un fel de bully? intreb asta pentru ca stiu ca bate. in alte "culturi" el sufla. observ conotatia negativa, zic stop si o dau mai departe.

acum vantul doarme. e noapte si e firesc sa doarma.

0 comments: