Sunday, May 13, 2007

reclam reclamatiile

am primit un mesaj care m-a mirat, cel putin. de ce nu scriu mai mult despre chestii reale (expresie care ma face sa ma intorc de pe un dos pe altul) pe blog. "n-am sa va spun decat doua cuvinte!", pe care am sa le fructific in cateva propozitii, atasand argumentele logice:

.pentru ca asa vreau
.pentru ca de licenta, stare materiala, alte responsabilitati si gestiuni sunt intrebata la fiecare pas si ar fi redundant (in plus, NU VREAU)
.pentru ca asa simt
.pentru ca, in sfarsit, scriu la licenta, iar "the making of" va fi marele hit al sezonului urmator pe care nu il pot dezvalui inca (bull*cough*)
.pentru ca blogul meu nu este "Starea vremii"
.mai mult decat atat, nu este si nu trebuie sa fie util. (care, printr-o oarecare extrapolare, ma face sa cred ca e frumos)
.pentru ca pseudo dramele mele onirice sunt mai importante decat analiza descriptiva a ultimei sedinte avute
.si, nu in ultimul rand, pentru ca este singura modalitate de razvratire si protest impotriva firii.



multumesc. atentia o puteti lasa in cosuletul colector. la revedere.

0 comments: