Wednesday, October 24, 2007

despre cum am ajuns om mare, ramanand mica

s-a intamplat de curand, cand am luat prima decizie doar pentru ca puteam si creadeam ca trebuie. oamenii mari fac asta: iau decizii. asa am facut si eu. exista fireste un before and after.

before: ma simteam privata de libertate, imi imaginam ca simt tot soiul de chestii aiurea si sufocante asa ca trebuia sa imi iau varsta in serios si sa iau o decizie, genul de decizie pe care oamenii mari o iau, gandindu-se serios la viata lor, la prioritati, zone de comfort si alti balauri.

after: am realizat ca varsta nu are nimic de-a face cu nimic si ca a lua decizii doar pentru ca poti, decizii care schimba totul, e distractiv pana iti dai seama ca suporti consecintele. consecinte de care nu iti pasa in faza de before.

nu e ora de maturizare, e doar minutul amar in care ma regasesc, putin trista si absolut singura.

e in regula, acum nu trebuie decat sa ma obisnuiesc cu asta.

0 comments: