Friday, October 26, 2007

ochii-mi pleaca de pe fata

asa e numit evenimentul cultural al anului, respectiv respectabilul si reputabilul festival de film astra, sibiu 2007. oameni colorati, curiosi, artisti si fanii lor, snobii. nu ca ar fi ceva rau in asta. e un peisaj incantator pentru cei greu de plictisit.

filme care ma frustreaza pentru ca nu le vad si stiu ca nu le voi vedea niciodata, filme care ma frustreaza pentru ca le vad si stiu ca pe restul nu le voi vedea niciodata. se cheama comoditate.
expozitie foto aproape transhumantica, dar emotionanta.

la plecare imi sare-n ochi dragos bucurenci si-mi amintesc de practica la dilema si misiunea ucigatoare dar demna de a participa la protestul impotriva miseliilor de la Muzeul Taranului - dincolo de faptul ca nu existau protestatari de-adevaratelea, cei cativa jurnalisti (care fireste erau impotriva, deci pentru) s-au hotarat sa mearga sa discute problema intr-un mediu mai prolific, la o bere, pentru a pune la cale un plan. de-aia bucurenci e environmentally friendly, ca e impotriva, deci cu. si eu sunt pentru, deci impotriva.

aproape off topic, nu cred ca exista meserie mai ingrata decat cea de reporter. bine ca am terminat jurnalistica, stiu de ce sa ma feresc. ceea ce va dorim si dumneavoastra.

i'm a bitter bitter girl - cant get to the grapes because i deliberately killed my personal life, so they must be sour.
live green, you all, for sour is the new pink.

0 comments: