Monday, May 10, 2010

am dat inapoi, inainte.

m-au ajuns din nou insomniile incorect categorisite drept insomnii. mai degraba niste amanari prostesti ale somnului, garnisite cu documentare si heroes III. sau poate am dat inapoi si m-am sincronizat deja pe ora romaniei. in avans. am dat inapoi, inainte, cum s-ar spune.

si-mi place cateodata sa adorm greu, am mult timp sa ma gandesc. am scris cele mai grozave prime pagini de romane in orele astea. mi-au venit cele mai strasnice idei. dar degeaba, cum s-ar spune. pentru ca niciodata nu m-am indoit de abilitatea mea de a tine minte toate aceste lucruri fabuloase pana a doua zi cand le-as putea scrie. evident ca nu (pot sa) o fac pentru ca dimineata descopar ca sunt incuiate intr-un sertar la care parola secreta e o formula matematica. (si, ca sa stiti, la sertarul cu formule matematice sta de paza un ceainic turcesc de care mi-e frica).

astazi, inainte sa adorm, o sa incerc sa ma conving sa scap de dorul de casa in favoarea degustarii de clipe. e un proces dur. deci noapte buna, cum s-ar spune.

0 comments: