Saturday, July 31, 2010

cangurul meu preferat este viata ta

nemernicii de pe youtube, care de obicei sunt baieti de treaba, sau cel putin eu afirm asta pentru ca as vrea sa imi pastrez contul si sa nu-i supar, mai ales daca pun vreun videoclip-amintire cu o muzichie la care poate am dreptul, dar pentru care nu am drepturi, deci acesti nemernici baieti de treaba mi-au blocat un videoclip nostalgic de pe vremea cand faceam voluntariat in AIESEC Sibiu si echipa aia a mea era masa, casa, mama, umar de plans si motiv de sarbatoare.

si nu m-ar fi deranjat, ca na, cat dai atata face, si eu n-am dat nimic, dar am dat de postul asta al lui coco si m-am topit. coco, pentru necunoscatori, a fost un om grozav grozav de 1000 de ori grozav.

si pentru ca am dat de postul asta al lui coco, si pentru ca mi-e dor de coco, si pentru ca mi-ar fi placut ca lumea sa-l cunoasca pe coco, am sa pun videoclipul la loc, si sa stiti dragi nemernici de treaba ca ma doare in fund de copiraitul vostru, e pentru coco.

later edit: nemernicii de treaba stiu ca e o copie si nu am resursele sa-l modific nitel si sa-i pacalesc. asa ca l-am pus pe vimeo.

0 comments: