Sunday, September 19, 2010

na-ti-o franta, ca ti-am dres-o

scriu la nervi cum nu am mai scris de mult. dar sunt niste nervi intarziati. zilele trecute am primit o scrisoare de la comitetul de administratie din bloc care ne informa ca NU e voie sa fumam pe scari, nici macar la geam, inclusiv pe scara din spate, supranumita scara de incendiu. cum nu fumam in casa si geamul de pe scara din spate era deopotriva locul si momentul meu de liniste, vestea m-a intristat, dar nu atat cat m-a enervat. 

si de ce: insa asta, individa asta, al carei nume nu-l cunosc si a carei fata n-am vazut-o inca, ne-a scris o scrisoare!! adica a observat, a cantarit sau nu, apoi si-a asezat fundul plictisit la calculator si a redactat o scrisoare pe care trimis-o firmei de avocati care gestioneaza chestiile legale in bloc (!!) si care, la randul lor, au pus o secretara bine platita sa ne scrie ca nu e voie sa fumam pe scara, med venlig hilsen, a lipit plicul si l-a pus la posta pe adresa noastra. (!!!!)

fumatul ca fumatul. replica aia cu "nu imi place ca nimeni sa puna conditii dependentelor mele" mai are putin si expira. dar sa ne trimita scrisoare? cand putea sa vina la usa, sa urce un etaj si sa vina la usa, sa ciocane, sa zica cine e, sa zica nu mai fuma, bai fata, la noi pe scara din spate, de-aia si de-aia, si eu sa zic imi pare rau, regret, mi scuuuusi, hai sa gasim o cale de mijloc, si ea sa zica nu e, si eu sa insist, si poate sa gasim o cale de mijloc sau sa nu gasim nimic, nicio cale de mijloc, oricum, am vorbit, am fost umpic mai mult oameni azi. ce bine a fost. 

si creierul meu reptilian zice: daneza proasta!

iar in capul meu natang, cred ca sub creierul asta reptilian mai am un creier si mai retrograd, de sunca! fie, de slana, un creier de slana caruia ii place sa fie afumat pentru ca am coborat cinci etaje ca sa fumez singura tigara pe ziua de azi. 

ma rog. i need the exercise. whichever i go for.



(photo via francoise nielly whom i loooooove!)


0 comments: