Saturday, March 13, 2010

amice, ești cel mai mare idiot

știam de mult că-s multe soiuri de oameni pe planeta Pământ, dar am fost mereu, printr-un procedeu ciudat, ferită de întâlniri cu jigodii absolute. am avut partea mea de întâlniri extraterestre cu nemernici, oameni fără scrupule sau oameni mai puțin buni. dar acest idiot este, de departe, cel mai sinistru specimen.

ce fel de om calcă intenționat un câine cu mașina? așa cu viraj extrem fix în el, animal naiv care stătea cuminte pe marginea drumului, nu că accident, nu că mi-a sărit în față, tataie, gluma a luat sfârșit, asta chiar se întamplă, fix sub mașină, tăvălit bine acolo, pentru mulțumirea de sine într-o plictisitoare seară de sâmbătă. n-am să vă descriu ce am simțit că nu am cum.
și el, ăsta, nici nu știu cum să-l numesc, scursură, mizerie, nu știu, este propretarul apartamentului în care stau. este propretar și de câine. și mai e și proaspăt tată. scuze, cu asta v-am oripilat de tot.

luați niște yann tiersen de la mine, pentru purificare.

2 comments:

skythes said...

yuck. ii danez?

prestidigitator said...

nup. dar asta chiar n-are nicio importanta.